Takk for at du titter innom, 

hyggelig om du legger igjen et lite spor!

fredag 9. januar 2009

Idag er jeg hjemme med ei febersyk snuppe, akkurat nå ligger hun og sover på sofaen. Herr Jensen ble ringt etter fra barnehagen igår, da lå hun og halvsov på sofaen og ville hjem! Nesten 40 i feber og slapp. Formen er betraktelig bedre idag, men hun er ikke akkurat i barnehageform så da holdt vi oss hjemme!

Det meste av jula er pakket bort, men  en ensom liten soldat og noen julekuler har fått lov til å bli  litt til!

Har ikke hjerte til å pakke bort dette...

Noe nytt har kommet i hus i det siste! I København fant jeg 2 zinkhus, akkurat så store som jeg ville ha=)

Også 2 vaskepulverbokser fra House Doctor har jeg fått i hus! Ønsket meg de lenge, men overalt som jeg har vært har de vært utsolgt! Nå hadde de fått dem inn igjen på Home & Cottage og så var de på 20%, ingenting er bedre enn det!!

Ellers har det vært mye annen shopping i det siste, er jo så mye salg! Snuppa har fått seg masse nytt ulltøy! Vi har vært på en lang jakt etter Blåfjell-lua, overalt var den utsolgt i hennes str.! Men på den nærmeste(!) Bogerudbutikken hadde de 1 igjen på utstillingsdukken, snakk om flaks=)

Så nå går hun rundt med lua og synger "kom Blåne, kom jente, kom gut..", lille søtnos!!

Nei, nå får jeg utnytte tiden mens lille sjuklingen sover og få gjort unna litt småplukk her hjemme! Ha en finfin dag videre!!

3 kommentarer:

Min Still By Maia sa...

Håper snuppa er blitt bedre?

Sånne zink bokser vil jeg også ha! Hadde de mye fra House Doctor der?
(Min favoritt leverandør.)
Prøvde å gå inn på nettsiden nå i kveld, men den virker ikke enda.
Gleder meg til å besøke butikken!
Takk for koselig hilsen hos meg.

God helg klem

LYKKEBO sa...

Stakkers liten..Masse god bedring til den lille..
Likte utrolig godt vaksepulver boksene dine!!
Ligger noe å venter
på deg inne hos meg;)

Klem Lykkebo*

Bea sa...

Håper snuppa de har blitt bedre:o)

Sånne sinkbokser ønsker jeg meg også.....

klem fra Bea