Takk for at du titter innom, 

hyggelig om du legger igjen et lite spor!

lørdag 23. mai 2009


Enda et innlegg med noe nytt til snupp! Vi reiser til Kypros om 15 dager, så sommertøy er det som står øverst på innkjøpsliste om dagen!

På jakt etter litt farge til garderoben hennes(tror visst jeg har ei jente som sitter rett opp og ned, for jeg har visst kun handlet inn hvite klær....), fant jeg denne kortbuksedressen♥♥

Syntes den var så søt og praktisk, at den måtte bli med oss hjem!

Hun som skal bruke den, var ikke så enig, men men..


♥Ha en flott helg videre♥

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hei hei!Takk for koselig hilsen hos meg! Så fin blogg du har:) Blir moro å følge deg.Ha en fin søndag!:) Klem klem fra Lotta

borghild sa...

Så nydelig buksedressen var! Synes fargen var kjempefin, jeg da, men det er jo ikke alltid snuppene er like enige... Det går jo an å sette på en heklet blomst eller noe for å gjøre de minste fornøyde også;-) Klem B:-)