Takk for at du titter innom, 

hyggelig om du legger igjen et lite spor!

mandag 22. september 2008

Endelig mandag

Ja sånn føles det her idag. Selv om jeg er hjemme med ei småpjusk snuppe idag, så er det endelig mandag. Helgen har vært hektisk, med bryllup på lørdag og konfirmasjon på søndag. Og for meg som ikke er vant tilå trippe rundt på høye heler, så var det deilig når gårsdagen var over og jeg kunne endelig hoppe ut av penskoene og inn i go' tøfla i går kveld!!

Bryllupet på lørdagen var en fantastisk opplevelse. Litt utenom det vanlige for meg, men en flott dag var det. Med mye(og da mener jeg MYE) god mat, fin musikk, fantastiske kaker og kos med familie som vi ikke ser så altfor ofte. Den fantastiske buketten under er borddekorasjonen fra lørdagen!

På søndag var det konfirmasjon for nevøen min, helt utrolig at han har blitt så stor. Syntes ikke det er lenge siden søster'n kom hjem med han i ført rosa(ja riktig, ROSA) dress fra sykehuset, og nå er han en ung kjekk mann på 1.85. Var en fin dag med, også her mye god mat og massse kaker. Utrolig hvor mye fine gaver dagens konfirmanter får....

Skoene med blomster i er konfirmantens første par sko.

Helgen ble nok for hektisk for snuppa for i dag våknet vi til ei feber syk lita jenta. Hun har sovet borte for første gang i helgen. Hadde gått greit, slokna på sofaen til bestefaren kl 21. 30 og dratt han opp igjen dagen etter kl. 05.30(hihi...)!!!

Ha en finfin mandag alle sammen!!!

Ingen kommentarer: