Takk for at du titter innom, 

hyggelig om du legger igjen et lite spor!

lørdag 13. september 2008

Noe gammelt og noe nytt

Min snille mamma har vært på loppis og ut kom hun med denne herligheten! En liten gyngestol til snuppa! Den er godt brukt og de som har eid den har tydeligvis hatt en hund for den har en del gnage merker på meiene. Men med litt sandpapir og et par malingstrøk, så blir den så god som "ny"! Vi startet å male den rosa, men ombestemte oss og har startet å male den hvit.



Så noe nytt! De siste dagers innkjøp, gleder meg til å få satt det på plass. Det "stativet" til å henge smykker på har jeg lenge gått å sett på, og når jeg fikk det til halv pris måtte jeg slå til!

Nå skal vi kose oss med hjemmelagd pizza og rydding av boden!

Ha en finfin helg videre!!

2 kommentarer:

by Siv sa...

Kjempekul stol :)
Enig med å male den i hvitt!
*Siv*

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.

Så søt liten gyngestol du har fått, og den vert nok fin med litt kvitmaling.
Fine ting du har kjøpt deg også.

Ha ei fin ny veke.
Klem H.