Takk for at du titter innom, 

hyggelig om du legger igjen et lite spor!

torsdag 14. januar 2010

♥♥Kartell♥♥

Nå har julegaven fra mine kjære endelig fått et bord å stå på og en plass å stå! Nå kan jeg se den hvor som helst i stuen og jeg blir mer og mer glad i den for hver gang jeg ser på den♥

 Veldig fornøyd med bordet som den står på og, som passer perfekt inn i resten av interiøret! Ikke lett å velge ut et nytt møbel, når mannen i huset har sterke meninger om hva som kommer innenfor døren.. Men dette fra IKEA er vi begge fornøyde med!


♥♥Love my Kartell♥♥


Enda en uke er nesten over, bare en seinvakt igjen.. I helgen er vi barnefrie og den skal brukes til å sove!! Noe som er veldig mangelvare om dagen!
Ha en fantastisk kveld videre!!

5 kommentarer:

Bea sa...

Kartell-lampene er så nydelige asså......

Kos dere med barnefri helg. Det er viktig å få tid som kjærester når man har ansvar for små barn.


klemz

Jeanette sa...

Nydelig lampe, så heldig du er! :) Denne har jeg ønsket meg lenge, håper en finner veien hit også en gang.

Ha en fin kveld:)

Anonym sa...

Nydelig ...!

Det lå ingen Kartell under mitt juletre, kan jeg spørre hvor i oslo den er kjøpt og til hvilken pris...? Jeg tror jeg må kjøpe selv...!
Den gjorde seg godt på Ikea bordet :)
klem til deg

Lille Liljehvit sa...

Ååååå :) Den er bare så fine!!!! Lampa altså!! :) Men jeg likte bordet også :) Finnes det i hvitt? :) Da kunne jeg kjøpt samme, og hatt min lampe på ;) Når jeg får kjøpt den da.

Heldiggris!! :)

LiljeHvit :)

Anitashems sa...

Hei,
Første gang jeg titter innom bloggen din. Kartell-lampen er bare så utrolig fin. Misunner deg denne! Titter nok innom igjen.
Anita:-)