Takk for at du titter innom, 

hyggelig om du legger igjen et lite spor!

lørdag 23. januar 2010

Når jeg startet å blogge, tenkte jeg at bloggen skulle inneholde både interiør og scrapping! Sistnevnte har det ikke vært mange av...
Får se om jeg kan få med litt mer av den hobbyen og! Så her kommer det noen av de siste jeg har scrappet;
"Glis" er fra i høst når vi var på operataket, elsker bildet av snuppa♥♥Virkelig tatt frem kameragliset♥
Her er vi som tittelen sier; i Lilleputthammer! Sommeren-09!
Og på samme sted hadde de ansiktsmaling, og snupp ble malt som ei lita prinsesse♥ 
Siste er fra Kreta-08, lita og trøtt snupp på turisttogtur♥
(Scrappet på hvit kartong, bare litt skygge etter scanningen nederst til høyre..)

Kjenner at det blir lengre og lengre mellom hver gang jeg blogger, mistet inspirasjonen! Vet liksom ikke helt hva jeg vil gjøre med det, enten slutte å blogge eller ta en pause!

Ha en finfin lørdagskveld videre! 

Imorgen er det World on Ice for snupp og meg, gleder oss♥

2 kommentarer:

Bea sa...

Så flink du er!

Jeg kjøpte masse utstyr i slutten av permisjonen min, men det ble ikke tid til å lage så mange...
hihi


klem

Anonym sa...

Herlig innlegg,
skjønne kort ... ♥