Takk for at du titter innom, 

hyggelig om du legger igjen et lite spor!

onsdag 2. desember 2009

2. desember

Hvordan skal dette gå?? Innlegg hver dag og jeg har problemer allerede 2 dagen...
Vet ikke helt om tiden strekker til hver dag..

Litt nytt til huset, finner alltid no småplukk underveis i julehandlinga! Tenkte at stjernelyktene skulle få stå på bordet på julaften! Gir et varmt og fint lys♥
Snuppa har valgt fargen på årets svibler; lilla(hennes yndlingsfarge om dagen♥)


Var på butikken og kjøpte sjokolade på tilbud istad. Sto en måpende gutt ved siden av meg, der jeg sto og tok den ene sjokoladen etter den andre. I det jeg gikk hørte jeg han si til mamman sin; "hun der har godteri i langlang tid, mamma!" Hihihi....

Nå kjenner jeg at senga roper på meg, opp på tidligvakt imorgen! Etter jobb er det den årlige juleshopping med mamma i byen, så koselig med tradisjoner♥♥

Kos dere videre ikveld!!

1 kommentar:

LYKKEBO sa...

Koselige bilder...Slike lyketer er komt i hus hos meg å..Så billig jeg "bare" måtte!!hihi:)