Takk for at du titter innom, 

hyggelig om du legger igjen et lite spor!

onsdag 30. desember 2009

Siste helgen før jul var jeg i Stockholm på en aldri så liten førjuls/husmortur med mamma og gjengen! Der ble denne lille karen med meg hjem♥ Han blir slept med overalt av Josefine, hun koser og triller han i dukkevognen sin♥ Mor i huset setter han pent tilbake igjen i sofaen, men minutter senere er han på tur igjen...

Godt med julepynt en slipper å være redd for når en har  små,nysgjerrige barnehender i huset!


Litt gammelt og nytt i salig blanding♥ "Posen" rundt blomsten er også en av de mange tingene jeg handlet i Stockholm♥ Lille nissejenta en så vidt ser på bildet, er fra da jeg var lita! En av mine favorittjulepynt♥


Se hva jeg fikk av snille mannen min♥ Kartell-lampa som sto øverst på ønskelista♥♥ Det viser at han følger med når jeg prater♥Den har ikke fått no plass enda. Var en smule større enn jeg trodde, så vi må ut og kjøpe et lite bord....( Uff, så dumt....)


Utsikten over til naboen fra balkongen vår! En god del snø har som kjent kommet i hovedstaden og det syntes! Nå har sprengkulda kommet og det ser ut som den skal bli en stund og! Vi hadde -22 her i dag....


Nå skal det bli godt med noen fridager igjen, dagene skal nytes! Forhåpentligvis litt utendørs også..

Ha en strålende nyttårsaften alle som er innom!!

(koselig når dere legger igjen et spor)

1 kommentar:

Lillan sa...

Godt nytt år!! ha et fint bloggeår 2010!

Klem Lillan:)