Takk for at du titter innom, 

hyggelig om du legger igjen et lite spor!

fredag 4. desember 2009

4.desember

Har brukt kvelden på å se gjennom julepynten som vi pyntet med i fjor og pynten som er kjøpt inn i år, ganske utrolig hvordan smaken har forandret seg siden sist julepynten var oppe! I år ser jeg en tråd gjennom all pynten jeg har kjøpt, sølv og hvitt...

Gleder meg til å pynte neste helg♥Tradisjonen her i hus er å pynte 12 desember, klør i fingrene..


Tidligere har jeg pyntet med rødt og gull! Spennende å se hva vi syntes med hvitt og sølv når jeg pynter, spørs om det kommer med noen røde kuler og...

Nisser skal i allefall opp i år og, ingen jul uten♥


Hvilke farger skal du pynte med i år?

1 kommentar:

Bea sa...

Hei

Mamma pyntet bestandig lillejulaften:o) Og selv liker jeg å vente så lenge som mulig, men jeg merker jeg blir påvirket av alle de flotte juleinnleggene her inne i Blogglandia.
Jeg pynter fortsatt mest med rødt:o)
Skal ta frem juleesken i morgen kveld. Skal bli spennende å se om jeg liker pynten fra i fjor:o)

klem